2016 m. balandžio 30 d., šeštadienis

Blogerių/blogų savireklamos savaitė - aš skaitau!



Šaltinis: Laimės kūdikis



          Kiek save atsimenu - aš skaitau, skaičiau ir skaitysiu.  Knygynuose galiu prasmegti pusdieniui ir išeiti pilnu krepšiu knygų, todėl save dabar stabdau ir tyliai sau sakau, ne, dabar ten neužsuksiu, nes vėl, būtinai, kad ir mažiausiam knygyne, knygų mygėj, bibliotekoj rasiu tai, kas man įdomu. Džiaugiuos, kad mano vaikams knygos taip pat mielos, didysis jau skaito pasakas ne tik sau ir mažajam, abu mėgsta vartyti ir klausytis knygų istorijų, o namų biblioteka tokia, kad svajoju apie knygų spintą sau ir spintą vaikams. Skaitau ir internete - o išteklių! Devynios galybės, ak - tik spėk suktis.

         Blogerių savaitės metu, į kurią bandau įsilieti nedrąsiai, tokių skaitinių radau dar daugiau.


*****
Mano skaitomų sąrašas:
 




Šaltinis: Economy watch


********




   

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą