2013 m. liepos 23 d., antradienis

Šeši esminiai žydrųjų vandenynų strategijos principai


Šaltinis: Earth Gauge


              Lietingas vasaros rytas. Nors debesys sunkūs, bet rytas gaivus.
          
         Žydrieji vandenynai simbolizuoja šiandien dar netyrinėtas verslo sritis. Strateginis žingsnis - tai vadybos ir sprendimų visuma, kuri reikalinga siekiant kitokio konkurencinio pranašumo (pagal Kim, Mauborgne, Harvard Busniess School Press, 2006). 

              Šeši esminiai žydrųjų vandenynų strategijos principai:

    1. Rinkos ribų pertvarkymas;   

    2. Dėmesys bendrai situacijai;

    3. Paklausos siekis už įprastos paklausos ribų;

    4. Tinkamos strateginės sekos pasirinkimas;

    5. Organizacinių kliūčių įveikimas;

    6. Į strategijos kūrimą integruotas jos įgyvendinimas.


              Šių principų, kurių esmė - tinkamas formulavimas ir įgyvendinimas, realizacija priklauso nuo sėkmingos lyderystės ir pasirinktos organizacijos vizijos. Ne nauja, tačiau kitaip pateikta mintis apie kitokią konkurenciją atskleidžia dar vieną sėkmingo išlikimo rinkoje kelią.





    1 komentaras:

    1. Protingai protingai. Bet kaip tik siandien knygoj skaiciau apie konkurencija. Kad tai yra iskreipta. Jos neturi buti. Ją turi pakeisti iniciatyva ir tiek, jos ir pakanka. Patinka man og mandino sekmes universitetas - ivairiu knygu rinkinys ir kratinys.

      AtsakytiPanaikinti