2012 m. liepos 23 d., pirmadienis

Nuo jūros!

Ventspilio Jūros šventės laivų paradas, 2012-07-14

Na štai, vakar vėlų vakarą parsibeldėme namo - buvome išvykę tris savaites. Atostogauti sekėsi puikiai ir lietaus prie jūros gavome saikingai, net ir įdegti per daug nesideginant spėjome :) Pusę atostogų, kai kepino saulė, mirkome baseine pas senelius kaime (Panevėžy :), ragavome vaisius ir uogas, o kitą pusę mėgavomės jūros malonumais.

Ventspilio Mėlynos vėliavos paplūdimyje

Nors orų prognozės nieko gero nežadėjo, bet prie jūros debesys visad stebuklingi, kaip ir vėjas, tad su oru mums pasisekė - prie jūros dėl trumpalaikio lietaus ir debesuotumo nebuvome tik dvi dienas iš devynių! Ilsėjomės su keliomis draugų šeimomis, tad ir lietus nebuvo baisus, nes vyresniems vaikams su drauge parengėme puikią programą. Sudalyvavome Jūros šventėje, kurios šurmulyje įspūdį paliko laivų paradas su vandens patrankomis.

Ventspilio Jūros šventė, Ostas promenade, 2012-07-14

Taip pat aplankėme Livonijos ordino pilies muziejų (info čia ir čia), planetariumą (plačiau čia), keliavome siauruku (plačiau apie siauruką ir Pajūrio buities muziejų čia). Vieną dieną, kol mes su Benuku mėgavomės ramybe po plaukimo laivu Hercogs Jekabs (plačiau čia) - ak, kaip gera nieko neveikti! :) ir miegu, berniukai aplankė ir Paplūdimio vandens parką (info čia), pasivaikščiojome Inkarų parke. O išvykimo dieną taip pat turėjome įspūdingą reginį - baikerių paradą.

Rotušės aikštė ir fantastiški gėlynai

Apie apgyvendinimą.

Šiemet buvome apsistoję šiame 2-jų kambarių bute Apartments Centra - iš pradžių nusivyliau (4 aukštas, miegamajame man, turinčiai alergiją, jautėsi dulkių kvapas), vėliau apsipratau ir radau ir pliusų. Vieta šalia senamiesčio, iki jūros su manta patogiau vis tik važiuoti. Pernai gyvenome štai šiame bute ir buvome labai patenkinti, rekomenduoju (info čia), gaila šiemet, kai ieškojau, kur apsistoti (vasario mėnesį ieškojau!) buvo užimta. Draugai dabar gyveno štai čia Jazminų name - man pasirodė visai jauku, kai kepėme šašlykus, ir šeimininkė maloni moteris, minusas, kad už upės, t.y. ir prie jūros, ir į centrą reikia važiuoti automobiliu. Draugų estų šeima buvo apsistojusi Raibie logi viešbutyje - jiems patiko, o ir vieta gera.

Atradome naują jaukią vietą vakarienei - Kupfernams, labai jaukus kiemelis, o norint ir apsigyventi galima.

Taigi, puikios kompanijos ir aplinkos dėka pavyko pirmą kartą per metus visiškai atitrūkti nuo mokslų ir namų, todėl atostogos tiesiog nerealios. O ir Benas pradėjo vaikščioti jų metu, o atostogoms įsibėgėjus net ėmė šokti! :)

Ventspilio gėlės ir karvės - įspūdinga, kur beeitum!

Rūmai Ostas promenade

Viena iš naujų, berods 22-ejų, karvių po šių metų Karvių Parado

Ankstesnį mano straipsnį apie Ventspilį rasite čia.