2012 m. gegužės 23 d., trečiadienis

Ventspilis - puikus miestas šeimos atostogoms!

Jau penktus metus vasarą atostogausime Ventspilyje, Latvijoje. Pirmaisiais metais su draugų šeima atostogavome PieJūras kempinge. Nors oras tą savaitę nedžiugino, bet laiką praleidome puikiai. Kempingo aplinka sutvarkyta, jūra už kelių žingsnių, už palapinės vietą mokėti turėjome nedaug, tačiau tik atvažiavus supratome, kad pataikėme į baikerių šventę, tad susimokėję dalyvio mokestį - nesigailėjome. Renginys tikrai nekliudė ramiam poilsiui pušų paunksmėje. Tvarkingas 42 tūkst. gyventojų turintis uostas, mėlynos vėliavos papludimys, dviračių takai, nuotykių parkai kviečia sugrįžti į pamėgtas vietas.

Miestas, įsikūręs Ventos upės (jei važiuojate ne jūros pakrante, pakeliui į Ventspilį aplankykite Kuldiga miestelį - neįtikėtina kaip išplatėja Ventos upė ir kokie gražūs krenta kriokliai, o pats miestelis turi vandens gatvių, lyg būtų maža Venecija) ir Baltijos jūros sankirtoje (daugiau info galima rasti čia), yra tikras rojus šeimai - puikūs parkai vaikams, didžiulis puikaus smėlio paplūdimio ruožas, kuriame gausu įvairiausių supynių, sutvarkyti wc. Visoje teritorijoje rasite kvepiančių, prižiūrėtų gėlių skulptūrų, akį patrauks įspūdinga uosto alėja, tvarkingas molas, jaukios kavinės (nors jų ir nedaug) ir itin patraukli (palyginus su mūsų pajūrio kainomis) kambarių, butų nuomos kaina (pavyzdžiui, už dviejų kambarių įrengto buto nuomą parai mokame apie 100 lt, o pernai ir mažiau. Daugiau info čia).

Skaniai papietaudavome kavinėje Jūras Brize, kuri įsikurusi netoli jūros, kaip ir tuo pačiu pavadinimu virš kavinės esantis jaukus šeimyninis viešbutis.

Ventspilis garsėja savo "karvių" skulptūromis, kurios liko išdėliotos mieste po 2002 m. įvykusio Karvių Parado. Smagu, o ir šypsotis norisi.

Nekantrauju ir šiemet čia grįžti, o dar didesnis jaudulys ima, nes pavyko susiderinti, kad su mūsų šeima Ventspilyje atostogautų ir draugų estų šeima - neabejoju, kad bus puiku, kad ir koks oras bebūtų. :)